En dag i det gröna

Godkväll =)

Nu är jag hemma efter dagens arbetsdag. Kom dock hem för ett tag sedan men har haft lite fix för mig. Arbetsdagen var härlig och underbar. Vi hade utedag med de största barnen på avdelningen, vilket är rikigt skönt. En hel dag ute i det gröna, med stor plats för barnen att springa på och massor av frisk luft att andas in =) Vi hade lite smålekar och liknande, jag var också med och lekte och det var superroligt. På eftermiddagen tog vi en promenad till en lekplats som ligger på vägen ochdär stannade vi och åt mellis och barnen fick springa och busa. Vid halv tre var vi tillbaka på förskolan och då blev det innelek resterande dagen. Även om det är underbart att vara ute så är det skönt att få komma in sedan igen.

Efter jobbet var jag inom en runda på Väla. Köpte en rosa Cultkruka samt blommor till den och sedan köpte jag en Changeplatta med rosa plattor till, blev fint med grått och rosa på bordet nu. Jag älskar rosa och grått, det är verkligen mina favoritfärger och då särskilt de två tillsammans. När jag kom hem planterade jag blommorna och pussade på älsklingen, innan jag tillslut hamnade i soffan med datorn. Nu ska jag vila lite innan middagen. En hel dag ute i friska luften suger verkligen musten ur en...


Hoppas er måndag har varit bra!
See ya later!
XOXO

♥♥♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0