En dag med massor av mys (& lite shopping)

♥♥♥

Dagen har varit helt underbar. Massor med mys har hunnits med, samt en hel del snack om allt mellan himmel och jord. Det är underbart att bara åka iväg på små dagsutflykter och gå och strosa hand i hand. Man hinner snacka om så mycket som man aldrig hinner annars, och det behövs ibland =)

Danmarksresan var en höjdare. Vi gick en runda på shoppinggatan, där jag lyckades hitta en underbart fin lykta som vi båda tyckte var ett måste här hemma. Sedan gick vi bort till ett shoppingcenter, där vi lyckades hitta en CD-skiva med James Blunt. Vi tycker båda att han är ganska bra, och detta var en skiva med en musikskiva med musik, samt en DVD från en av hans konserter. Då den dessutom bara kostade 40 dkr så var den ett måste =) Jag hittade också två t-shirtar som införhandlades.

När vi ändå var i Danmark så passade vi även på att fylla på spritförrådet. Det blev en vaniljvodka, en Gajol och en whiskey till älsklingen. På båten köpte vi även två flak med öl så nu har vi lite gott hemma för ett tag iaf =) Dagen var helt underbar som sagt, precis vad vi behövde =)

♥♥♥

Nu i eftermiddag har vi bara softat. Vi kollade lite TV, fikade och kramades. Just nu fixar vi det sista med middagen sedan blir det god middag =) Ikväll blir det potatisgratäng, vitlökssnäckor, bearnaisås och vitlösbröd. Till det blir det vars ett glas vitt vin, underbart gott ska det bli =) Sedan blir det massor med mys i soffan och kanske en bra film eller två!


Hoppas ni haft en mysig lördag & får en mysig lördagskväll!
Ta vara på kvällen!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0