En lat söndagskväll

Nu har vi varit hemma efter fikan ett bra tag. Mamma hade lyckats superbra med kladdkakan så det satt fint med lite fika, massa snack och lite kortspel. Jag lyckades dessutom vinna spelrunda, förstår inte hur det gick till men det var skoj =) Sedan vi kom hem så har älsklingen suttit och kollat fotboll och skidor, medan jag har surfat på datorn samt snackat med mamma. Vi måste ta tag i maten nu, men jag känner att jag inte orkar. Jag känner mig så trött och orkeslös idag, kroppen känns enormt tung. Dock måste vi få mat i oss så jag får ta mig i kragen =)

Imorron är det en ny arbetsvecka, min andra vecka på jobbet. Veckan börjar med en utedag med hälften av barnen på avdelningen. Ska bli skoj komma ut och se omgivningarna runt förskolan lite, jag känner ju inte till något alls så det ska bli intressant. Skönt med lite aktivitet också, istället för att vara på förskolan varje dag. Det blir säkert toppen iaf, med underbara barn och kollegor så kan det väl knappast bli något annat =)

Nu blir det matlagning och sedan ska jag försöka få älsklingen till att vilja kolla på en film med mig. Längesedan vi såg film så det skulle vara mysigt =) Måste förresten även skriva ett tack till mamma här i bloggen; du är BÄST som hjälper mig så mycket med arbetet, det är ovärderligt! Love U!


Have a happy evening!
Kram
         

Älskade Lucas med sin älskade mormor (min älskade mamma)
Vet att du inte gillar bilden mamma men jag tycker att den är så fin så hoppas det är OK att jag lägger den här..
      

Spår från tidigare besökare..
Mam

TYCKER INTE om bilden, men din sida. Du gör som du vill på den....Och det får du lov...Puzz

2009-01-18 @ 21:15:06

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0