En snabbis mellan dagen och kvällens måsten

Hej alla blogg-läsare!

Nu har jag precis avslutat dagens "arbete". Hela dagen har jag arbetat med olika saker. Först var det en givande dag på förskolan. Efter det hann jag med både biblioteket och shopping innan jag kom hem till Lucas vid starx innan fyra. Efter det åt jag lite sen lunch och sedan har jag pluggat tills nu. Lovade mig själv att plugga minst två timmar och det har jag gjort nu, så nu får det vara nog för idag.

Nu ska jag ta ut min lilla sötnos på en promenad innan jag sedan ska laga middag. Återkommer efter middagen med mer detaljer från dagen, för nu vill vovven ut så jag måste rusa =) Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0