Enchanted

Nu har jag precis kollat på film, blev Enchanted idag. Har haft den jättelänge, fick den av pappa för superlängsen men har glömt att titta på den. Dock passade den perfekt ikväll, lagom romatisk och gullig =) Varje gång jag tänker på den filmen så associerar jag det med London, eftersom förra julen (2007) när vi var i London så var julbelysningen väldigt inspirerad av filmen och där var stora skyltar i luften där det stod Enchanted. Att filmen dessutom utspelar sig i NY gjorde inte det hela sämre, mysigt att drömma sig tillbaka =) Filmen var jättemysig, lagom för en seg torsdagskväll i min ensamhet..

Ska försöka hålla mig vaken till D kommer från jobbet, får se om jag lyckas. Ska nog spela lite Goldfish Bowl på King nu, mitt och älsklingens favoritspel =) Hoppas ni får en god natts sömn, imorgon är det fredag och helg =)

Godnattkramar =)


Julbelysningen i London 2007 var völsigt inspirerad av filmen Enchanted som hade premiär i den vevan någon gång

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0