För en lång, lång tid..

Godkväll!

Äntligen är jag hemma och har fått sjunka ner i soffan. Sedan mitt senaste inlägg, som skrevs igårkväll, så har jag inte gjort något mer än sova och jobba. Har varit en låååång arbetsdag idag, så nu är man lagom trött.

Dagen började tidigt, 7.30 lämnade jag hemmet för att börja jobba 8. Bara snabbt om och ta på termobyxor och kängor, för att sedan ha utedag med alla fyra och femåringar hela dagen. Var en väldigt skoj dag, roligt med ett nytt ställe och att få vara ute en massa i naturen. Vi var dock inom en stund mitt på dagen för att äta middag, sedan gick vi ut igen. Tillbaka på förskolan vid tre, snabbt mellis till barnen och sedan full fart fram till fem när jag slutade. Halv sex var det dax för personalmöte fram till åtta, så väl hemma var jag strax innan nio, och efter lite mat och telefonsamtal så sitter jag här nu helt utmattad. Dagen har varit givande och rolig, men också väldigt energikrävande.

Morgonen började dock lite segt. Mycket halka ute och mycket problem för mig med bilen. Först fick jag motorstopp och försökte tre gånger innan jag väl kom iväg. Jag är tokig och lägger in trean istället för ettan så då går det så =P Sedan fick jag sladd en kort stund senare, så resten av färden till jobbet gick väldigt sakta för att inga fler otycka saker skulle hända. Lite jobbigt att höra sedan att mamma hade råkat ut för halkan och blivit påkörd, då inser man hur nära det är. Skönt iaf att det gick bra för mamma, det kunde ju gått hur illa som helst med den halkan som det var imorse.

NU ska jag dricka ett glas läsk och äta ett choklad. Det förtjänar jag efter denna dagen. Har också tänt ljus på bordet och tagit in både täcke och kudde i soffan, så jag ska bädda ner mig i soffan och förhoppningsvis somna här. Tänkte nog sova på soffan till D kommer hem, så kan jag gå in i sängen då. Hoppas ni har haft en bra start på veckan!


Vi hörs imorron!
Sov gott inatt och ha en toppendag imorgon!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0