Första arbetsdagen avklarad =)

Åhh, dagen har varit lång och krävande men även välsigt rolig och motiverande =) Kändes toppen på jobbet. Barnen är underbara, väldigt många söta och goa barn, Jag kom snabbt in i gönget och en kort stund efter att jag hade kommit så var barnen redan öppnare för mig. När klockan var strax innan nio satt jag omringad av barn på alla håll i en soffa och läste sagor. Då hade vi redan hunnit läsa tre berättelser så man kan lugnt sagt säga att jag snabbt blev accepterad av barnen. I övrigt var dagen annars ganska så lugn. De har valt att ta det lite lugnt denna veckan så att jag får lite inskolning, och det känns jätteskönt att få komma in i gruppen i en lagom takt.

Nu efter jag kom hem från jobbet så har det inte hunnit hända så mycket. Var inte hemma förrän vid halv sex och då snackade jag av mig en massa med älsklingen. Efter det snackade jag med Tessan, mamma och pappa. Jag hann även med ett samtal med svärmor Marianne innan det var dag för kvällsmat. Älsklingen har verkligen varit underbar här idag. När jag kom hem hade han tömt och slängt ut granen, samt dammsugat av här hemma. Sedan lagade han dessutom maten helt själv. Jag måste verkligen ha lyckats fånga världens bästa och underbaraste man =)

Nu ska jag titta lite TV och softa. Är väldigt trött i huvudet efter massor av nya intryck och saker att komma ihåg. Hoppas ni får en mysig måndagskväll =) Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0