Friday Fever

Det blev en låååång eftermiddagvila för mig. Somnade framför ett avsnitt Desperate Housewife och när Daniel väckte mig efter 1,5 timmar så kände jag hur febern hettade i kroppen. Älsklingen var så underbar så att han lät mig somna om och nästa gång kan väckte mig så var klockan åtta, Let´s Dance var igång på TV:n och maten stod nästan på bordet. Underbara älsklingen som förstod att jag behövde mer vila och lagade maten själv, fast att han hatar att göra Flygande Jacob för han tycker att det är sååååå jobbigt. Tack älskling, du är världens bästa man ♥

Nu är maten utdukad och vi sitter och tittar på Let´s Dance med vars ett glas rödvin. Jag känner att febern fortfarande finns i kroppen så jag ska krypa nära D med ett täcke och kramas. Vi tar en lugn kväll med massor av mys, efter en lång vecka med massor av jobb. Let´s Dance är perfekt för en sådan kväll. Mina favoriter för tillfäller är Laila Bagge och Magdalena Graaf, men ska även bli skoj se hur det går för Blondinbella idag. Nä nu börjar TV:n igen, så nu ska jag slita mig =)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
Kramar från oss ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0