Give Me Some Honey, Please!

Godkväll!

Nu sitter jag i köket och dricker lite honungsvatten medan jag surfar på datorn. Älsklingen är bäst och lagar mat, blir inget avancerat idag men oerhört gott. Till kvällsmat hemma hos oss bjuds det på: Pasta, ost och svampsås och bacon. Gott, lätt och lagom mättande =)

Idag har varit ytterligare en härlig dag på jobbet. Barnen är helt underbara och man får så mycket tillbaka av dem så man ler i stort sett hela tiden. Idag körde jag bland annat lite spontan morgongympa med några barn. Både de små 2-åringarna var med samt de större barnen på min avdelning vilka är 3-5 år =) Vi hoppade på ett ben, balanserade, gjorde skidhopp och lekte både elefanter, katter och hundar. Barnen tycker det är jätteskoj med impulsiva saker, osså uppskattar de när man är med i leken och fjantar sig med dem =) Vi hann även med en underbar stunds lek på gården på eftermiddagen innan det var dax för mellis och sedan hemgång för mig. TRots att regnet hängde i luften imorse så visade det sig bli en underbar dag med blå himmel, skönt väder och en skinande sol - LOVELY!

Min hals är fortfarande riktigt dålig. Det svider och har sig och jag har svårt att svälja. D gjorde precis honungsvatten till mig, känns som att det gjorde lite gott i halsen men fortfarande gör det ont... Jag fryser också enormt mycket idag så det är väl nått virus jag har i kroppen. Ska dock inte klaga för mycket - trots mina kämpor så har dagen varit underbar! Jag är så tacksam för mitt liv - min man, mina busungar här hemma samt busarna på jobbet och de underbara kollegorna på jobbet som gör att jag så bra kommer in i verksamheten! Även mina underbara föräldrar som ställer upp med både sovplats och sällskap till min älskade L samt med sina öron när jag behöver få snacka av mig och Daniels öron redan blöder, är jag så tacksam för =P Även lillplutten e jag tacksam för, She´s the BEST!


Nu står maten på bordet!
Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..
Daniel

Hoppas du piggnar till söta. Fina bilder.

2009-01-15 @ 20:38:27
Bloggadress: http://mrsaronsson.blogg.se/
Mam

Tack för att du lämnar ett spår...

2009-01-16 @ 15:03:52
Mam

love....love....love

2009-01-16 @ 15:05:54

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0