Guest of Tonight

Ikväll har vi fått fint besök här hemma, av ingen mindre än Taison. Supermysigt när han är här lite, så kan man passa på att pussa och krama en massa på honom =) Dock har det inte blivit mycket kramande ännu, för jag somnade på soffan direkt efter T hade kommit. Vaknade precis och kollar nu på lite TV och väntar på D. Han spelar poker eller något på daorn, tror det var någon gratisrunda han hittade så skoj för honom att spela lite. Nu är han dock färdig snart och då ska vi titta på ett avsnitt 24 innan det är dags att sova.

Sweet dreams!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0