I´m Soooo Tired

Skönt att ingen av mina favoriter åkte ur Top Model idag. Skönt när det i slutet står kvar tre tjejer där ingen av dem är någon av mina favoriter, då kan man vara lugn =)

Dagen har varit lång, vilket den blir när man har stängning. Det gick dock bra, var bara en väldigt utmattande dag. Idag hade vi lite gympa med de minsta, det var superskoj tyckte både jag och barnen =) Måste bara berätta en skoj sak osså; där är en kille som antagligen såg en del på Idol och gillade Kevin, för ibland när man pratar med honom och frågar vad han heter så säger han "Jag heter Kevin Borg". Idag pratade han även om att Kevin är från Malta och att han skulle åka dit. Han kan även rabbla i vilken ordning de åkte ut, nämner man en deltagare så vet han exakt vilket plats de kom på. Han är sååå söt =)

Efter jobbet var mamma här en runda och åt bakad potatis som jag köpte med mig hem från Graffiti. Efter hon åkte har jag kollat Top Model och nu ska jag krypa ner i sängen tror jag och kanske kolla en film, eller ett avsnitt Gossip Girl? Sängen får det iaf bli för jag är enormt trött. Vi har dessutom besök här så det är extra mysigt krypa ner i sängen när man (förhoppningsvis) kan få en gosig vovve på varje sida om sig =)




Sov gott inatt!
XOXO Cattis

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0