I Wish Upon A Star..

Nu kommer det lite fler önskningar till min födelsedag:

För det första önskar jag mig en mus med musmatta till min nya dator. Denna är riktigt fin och dessutom är den specialdesignad till min dator. Denna finns till försäljning via Sony:s hemsida eller möjligtvis också i deras butik i stan (om inte kan de säkert ta hem den). MIn dator är av modellen CS11S, i rosa färg.
(Bild lånad från: https://www.sonystyle-europe.com/SonyStyle/b2c/start/(xcm=PCM_b2ccrmstandard)/.do)



Idag fick jag också veta att Cult som har så mycket fina saker har släppt en ny kollektion med diskmedelsflaskor i en mängd fina och fräscha färger. Helst skulle jag vilja ha en grå eller rosa sådan, eftersom den vita vi har är sönder. Grått hade passat perfekt i vårt kök som går i vitt, svart och grått, fast jag älskar ju rosa och det skulle verkligen vara en uppiggande färgklick i köket =)
(Eget bildkollage av bilder från Cults hemsida; http://www.cultdesign.se/sv/startpage/)



Älskar Cults inredningsartiklar. Just kombinationen mellan rosa och grått är helt underbart, och att få ha några av sakerna på denna bilden hade inte varit helt fel.
(
Bild från Cult Designs hemsida, http://www.cultdesign.se/sv/startpage/)

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0