Idag är vi duktiga =)

Nu har vi precis krupit ner i sängen och ligger här och myser. Även om vi har vars en dator i knäet så är det mysigt att få krypa ner i sängen tillsammans. Jag känner redan att man uppskattar det desto mer nu när man bara kryper ner tillsammans varannan vecka eftersom D jobbar kväll varannan vecka och jag då går och lägger mig innan han slutat jobba.. Skönt komma i säng i tid också nu när man ska upp tidigt om dagarna. Jag som annars har så svårt att slappna av på kvällarna har börjat med att bli bättre med att lägga mig i tid på kvällarna. Känner mig duktig som kommer i säng redan vid 22, eftersom jag ofta är så orolig i kroppen att jag inte kommer i säng förren vid midnatt =)

Vi har haft en lugn och mysg kväll tillsammans, Åt god potatisgratäng och vitlökssnäckor till middag, med bearnaisås och vitlöksbröd =) Älsklingen är bäst på att laga mat. Vi har sedan tittat på film. Ikväll såg vi "Mr. Woodcock" som jag spelade in på Canal+ häromkvällen. Den passade pefekt en söndagskväll som denna och var riktigt kul =)

Nu ska jag sova!
Dröm sött!
Godnatt

♥♥♥



♥ Jag med världens bästa man ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0