It Feels Good

Även idag gick arbetet jättbra. Känns skönt att jag redan har kommit in väldigt bra i gruppen och att barnen vänder sig mycket till mig när det är något. Idag hade jag öppning på egen hand och det kändes toppen, inga problem och superskönt få ha eget ansvar =) Just ansvar är en sak man inte är van vid från praktiken, eftersom man som praktikant inte får ha något ansvar och därför inte är ensam med barnen ens i två sekunder utan det finns alltid någotn som hänger över den axel. Därför njuter jag i fulla drag av att vara anställd och jobba "på riktigt"; få ha eget ansvar, öppna, stänga, slippa ha någon över axeln och själv få ta beslut (och konsekvenser) och på så vi kunna göra saker på mitt vis till en viss gräns. Jag stortrivs på jobbet, så än sålänge är allt bra =)

Dock så gör arbetet mig väldigt trött och jag har sovit en stund både måndag och tisdag eftermiddag. Detta är enormt skönt och välbehövligt, men det tar mycket tid från det jag borde göra på eftermiddagarna - skriva klart arbetet! Har suttit ett tag nu och skumma litteratur, men jag hittar inget intressant alls. Får se om jag kan få den andra datorn från Daniel så att jag kan skriva lite också, eller om jag kanske ska fixa lite kvällsmat istället... Känner nu att magen börjar bli hungrig så det får nog bli middag istället. Ta hand om er och trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0