It feels like sunday

Dagen på IH blev händelserik. Var många spännande matcher, till och med en hel del som gick till förlängning. Nyårssaluten är verkligen speciellt och ett måste varje år. Dock är det tveksamt om det hade funkat på något annat ställe, men i Helsingborg är det iaf den stora händelsen den första helgen i januari varje år. I knattefinalen blev det HIF mot Hittarp, där HIF tog hem vinsten 4-3. I seniorfinalen var det Högaborg som vann över min gamla hemmaklubb Bårslöv med 5-2. Även om jag höll på Bårslöv så var nog Högaborg väl värda vinsten för de var klart bättre.. En väldigt lyckad eftermiddag kan man helt klart säga =)

Efter nyårssaluten stannade vi på MAXI och handlade hem lite mat innan vi åkte hem. Väl hemma kastade jag mig på datorn för att skriva lite mer på diskussionen. Nu precis har vi ätit middag, blev hemmagjorda hamburgare som D så finns fixade till oss. Vi passade också på att se det sista avsnittet på säsong 5 av 24. Nu har vi bara en säsong kvar, spännande =) Fast jag läste på internet att säsong 7 börjar på söndag så väntan blir förstås inte så lång.

Nu har jag precis tagit en underbar dusch. Tog med Ipod-högtalaren in i badrummet och lyssnade på Coldplay på full volym och sjöng för full hals. Att duscha är annars något jag tycker är extremt tråkigt, men med bra musik på hög volym så blev det bättre. Nu ska jag strax kolla på första avsnittet av Top Model, säsong 11. Ska bli kul att se vilka som är med denna säsongen, man brukar ju alltid hitta någon eller några favoriter direkt från början som man sen håller på under säsongens gång. Hoppas ni har haft en underbar trettondag!


Trevlig kväll!
Kram

Spår från tidigare besökare..
Mam

Gillar din nya blogg:). Gå in på google o sök på bloggbakgrunder...dom e nog tillåtna att använda trodde iaf T.

Puzz

2009-01-06 @ 22:12:27

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0