It´s Saturday Today!

Godmorgon!

Här hemma är vi redan vakna och har varit så ett bra tag. Antar att det beror på att vi är vana vid att gå upp tidigt så när vi väl får sovmorgon så blir den inte allt för sen. Även om vi bara sov till knappt nio, så var det ändå en sovmorgon på ungefär fyra timmar jämfört med i veckan, så det är inte fy skam.

Idag lär bli en ordentlig mysdag. Jag mår fortfarande inte riktigt bra och D är också lite hängig. Lucas har ju varit borta hela veckan också så det kan vara mysigt att hinna gosa en massa med honom. Därför ska vi nog passa på att bara vara hemma idag och myssa en massa med varandra hela familjen. Vi är bortbjudna ikväll så vi får se om vi går bort eller om vi istället tar lite myskväll här hemma med god mat, vin och tända ljus..

Nu ska jag spela lite Goldfish Bowl på KIng, får se om jag kan locka D till att spela lite också =) Hopps ni får en underbar lördag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0