Jag har vunnit kampen

Hela kvällen har varit en lång kamp. Upptäckte plötsligt att min meny hade försvunnit. Efter lite letande hittade jag den längst ner på sidan där den hade lagt sig under mina inlägg. Jag försökte med allt möjligt för att fixa problemet, men inget verkade funka. Till slut, efter några timmars kamp och frustration, så hittade jag felet och kunde fixa det. Det visade sig vara så enkelt att jag hade råkat lägga två bilder bredvid varandra, och detta gjorde tydligen att innehållet blev för brett och puttade ner menyn. Oavsett vilket så hittade jag felet, precis när jag skulle stänga datorn för att gå och lägga mig.

Klockan är alldeles för mycket och jag borde ha sovit för längesedan. Nu blir det ett avsnitt Vänner att somna till, det brukar funka!


Hoppas er söndag har varit lagom skön och uppvilande.
Godnatt! Dröm sött!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0