Lika bra att ta tjuren vid hornen

Godmorgon!

Vilket tråkigt väder det är utomhus. Regnet hänger tungt i luften, och det är disigt och dimmigt. Lite synd för man blir direlt trött igen när man tittar ut... Jag är redan vaken, kände att det var lika bra att ta sig i kragen och gå upp då. D ligger fortfarande och sover så här är tyst och lugnt i lägenheten, vilket är perfekt med tanke på vad jag ska göra. Tänkte faktiskt försöka skriva lite på arbetet, vill få det färdigt så man kan släppa det. Kände att då kan jag lika gärna ta tag i det nu på morgonen så kan jag vila en stund på soffan sen med en mysig film. Nu ska jag slita mig från datorn så att jag kommer igång!


Hoppas ni har sovit gott!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0