Lovely

Godmorgon!

Idag är det lördag och alltså helg. Känns underbart skönt med helg, massor med tid att vila upp sig och umgås. Dessutom har vi inget inplanerat denna helgen vilket känns enormt skönt =) Istället ska vi ägna hela helgen bara till varandra. Har varit så mycket annat som har tagit tid och ork under den senaste tiden så vi kände att vi behövde en helg för bara oss. Därför blir det massor med mys =)

Helgen började igår med hemmamys. Vi fikade på eftermiddagen och sedan på kvällen gjorde vi god fruktsallad och mös i soffan framför TV:n. Båda hade ätit lunch på jobbet så det kändes pefekt med en god fruktsallad som kvällsmat. I den hade vi: gröna vindruvor, galiamelon, cantaloupemelon, kiwi, banan och apelsin. Det var riktigt fräscht och gott, och eftersom där finns massor med frukt kvar så blir det nog en fruktsallad imorgon också =)

Idag hade vi tänk oss en runda till Helsingör. Vi kom på fel båt när vi skulle hem förra lördagen så det blev inga öl köpta. Dessutom kan det vara mysigt att bara ta en runda över sundet för att strosa runt lite och titta. Vi tänkte därför gå en runda i stan där, titta lite i affärer, shoppa lite, äta en korv eller dricka en öl och kanske shoppa lite dricka med hem. Syftet med resan är mest att bara umgås lite, få lite ensamtid tillsammans bara jag och älsklingen =) På hemvägen ska jag se till så att vi kommer på rätt båt så att jag kan titta på halsband. Såg fina halsband på båten när vi åkte över förra veckan, men köpte dem inte eftersom jag ville se vad som fanns i Köpenhamn först. När vi åkte hem fanns de inte på den båten så idag får vi se till att komma på rätt båt så att jag kan titta =)

Även ikväll blir det lite mys, men det kan jag berätta om senare för nu börjar tiden ta slut.. Det börjar bli dax för frukost och sedan avfärd. Daniel har varit duktig och varit ute och kastat boll med Lucas, så nu vill han nog att jag också ska ta mig ur sängen =P


Hoppas ni får en underbar lördag!
OXOX


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0