Müde

Idag är jag riktigt trött. Jag känner hur ögonlocken är tunga och att ögonen faller ihop hela tiden. Huvudet känns enormt tung och segt, känner av en lätt huvudvärk också.. Man känner verkligen i kroppen att man inte är van vid att vara igång från morgon till kväll, att först jobba och sedan plugga massor. Att det dessutom var första arbetsdagen och därför en massa nytt och massor med information gör nog inte saken bättre... Imorgon blir det upp tidigt igen för en hel dag med föreläsningar i Malmö. Känns inte lockande alls att sitta på föreläsning så hela dagen men vad ska man göra åt saken?

Ska krypa ner i soffan nu, slå på en film och sova. Har tagit in både täcke och kudde, och lite godis och cola så får vi se hur länge jag håller mig vaken. Ska testa om söta Lucas vill komma och ligga hos mig =)


Hoppas ni får en god natts sömn!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0