Naping time

Nu har jag nästan precis landat i hemmets lugna vrå.. Var en bra dag på jobbet idag också, jobbade ju 6-13 så var en ganska lagom lång dag. Dock började dagen lite dåligt med att jag mådde skit i morse. Efter lite snack med underbara mamma så pallrade jag mig iväg ändå med tanke på att jag hade öppningen. Vill heller inte vara hemma, känner mig som en sådan som måste spikas fast i sängen för att inte lämna den trots att jag e kass... Nästa motgång var när jag kommer ut till bilen och inser att där är frost på alla fönster. Fram med skrapan och skrapa alla fönster. Efter hälften var jag ordentligt trött i armarna. Förkylning i kroppen, och is som sitter som berget på fönstren var ingen bra kombination. Dessutom var jag enormt stressad vilket gjorde plågan ännu större. Iväg kom jag iaf och i tid var jag trots allt krångel på vägen.

Arbetsdagen var dock toppenskön. Vi var väldigt lite barn idag, så det var ganska lugnt i huset. Tror det var 8-9 barn vars föräldrar ringde och sa att de skulle vara hemma istället idag. Så det var en söt liten skara vi hade ;) Dagen gick superfort, vi var ute en runda mitt på dagen i det underbara vädret och det var underbart skönt. Efter jobbet stannade jag till på Väla en runda. Skulle köpa en flaska vin till helgen, men det blev två istället (en röd och en vit). Med hem fick även en löpare till vardagsrumbordet följa med samt en klocka till mig. Jag var lite busig och köpte en likadan som D fick i födelsedagspresent av mig, fast i dammodell =) Valde mellan vit och grå urtavla, men eftersom jag tyckte grå var snyggast så köpte jag självklart en med grå till D och kände därför att varför skulle jag inte välja en grå även till mig. Så nu har vi likadana klockor, på väg mot likadana träningsställ kanske =P

Nu ska jag vila lite. Är enormt trött och mår inte alls så bra. Känner att en timmes vila kan göra mig gott, sedan får det nog bli lite plugg innan det är dags för fredagsmys. Dagens bästa måste också nämnas här: fick ett sms av min underbara lillis idag där hon skrev och hoppades att jag skulle bli bättre och att hon tyckte jag var duktig som trots allt gick och jobbade. Hon e för söt den tösen!


Nä nu blir det den välbehövliga vilan.
See you later!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0