Now it´s time

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter frukost, blev underbart goda mackor med kycklingmix på =) Man behöver lite gott på morgonen för att få i sig det samt få lite energi. Sedan ska jag bara göra vid mig lite innan avfärd. Ska bli spänannde, jag är lite spänd men inte så hemslt nervös. Precis som jag sa till D igår, det känns viktigt att det blir rätt från början med kollegorna eftersom man kommer jobba väldigt nära varandra varje dag i veckan för att bra tag framöver förhoppningsvis. Men det ska säkert gå bra, jag ska göra mitt bästa iaf =)


Jag hoppas ni tänker på mig och håller en tumme för mig idag =)
Ha en toppendag! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0