Oasis

Godmorgon!

Tittar in här en snabbis innan jag måste göra vid mig. Idag blir det äventyr för mig och älsklingen, skoj när det händer något speciellt ibland =) Vi ska till Köpenhamn, blir först lite shopping på Ströget och sedan middag och någon/några öl. Dagen avslutas med en Oasis-koncert, ska bli riktigt roligt. Egentligen är det älsklinbgen som vill se dem men jag tycker det är riktigt roligt att gå på konserter så jag ser fram emot det. Förutom jag och älsklingen så ska även Jonas med och jag tror vi ska träffa Hansson också på konserten =) Nu ska jag rusa!


Vi hörs imorron!
Ha en bra lördag!
Kram


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0