One done, many to go

Nu har jag iaf lyckats få ner en sida på diskussionen. Valde att starta om på nytt helt, för att förhoppningsvis få det att lossna. Jag har ju suttit nu hur länge som helst (massor med dagar) och glott på det jag hade skrivit i diskussionen, så idag fick det vara nog och jag började om. Behåller den andra som inspiration och för att se lite vad jag vill ha med. Kände direkt nu när jag började skriva att det gick mycket bättre, jag får mer struktur på skrivande och allmänt så får jag iaf ur mig något till skillnad mot de tusen dagar jag har stirrat på diskussionen utan att skriva ett ord. Detta blir nog bra!


Nu blir det iaf frukost!
I hope you will have a happy sunday!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0