Pics på busungarna

Jag passade på att fotografera mina busungar lite medan maten stod på spisen. Kom på idag att det var längesedan jag fotograferade dem, tror inte att jag har tagit några foton alls i år så jag passade på och fotade lite idag =) Så här kommer lite bilder på mina underbara älsklingar


Medan jag lagade mat så passade Lucas på att vila lite i sängen


Så underbart söt när han kryper under täcket

♥ Sötaste vovven i världen ♥


Jag flyttade upp honom så han hade huvudet på kudden, han brukar gilla det =) Han somnade gott där uppe iaf



Medan Lucas sov så passade Sizou på att tvätta sig lite


Hela den lilla kattkroppen behövde en ordentlig tvätt, tur att katter är så viga =)

♥ Underbart gulliga Sizou ♥



Svansen och baktassen måste självklart också tvättas ordentligt


Skön stil med tungan utanför munnen =)

Vackra tösen


Sedan blev misen trött efter allt tvättande

Medan jag fotograferade Sizou så smög Lucas in i vardagsrummet och la sig på golvet! Mattes sötnos

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0