Some Jewellery

Snart är det dax för min födelsedag, hela 24 år är det meningen att jag ska fylla. Med en månad kvar till den stora dagen så kände jag att en liten önskelista kunde passa bra. Jag börjar med lite smycken, vilka alla kommer från m925 (http://www.m925.se/). Jag har länge längtat efter smycken med gravering, där man kan gravera in något fin budskap, exempelvis Forever, Always, Love is All, eller möjligtvis Daniels namn, mitt namn, våra namn, bröllopsdatumet, Lucas eller Sizous namn eller något liknande. Att man här dessutom kan ha med ett eller möjligtvis två hjärtan i gravyren gör inte saken sämre =) Så när jag ramlade över denna sidan så föll jag pladask för alla fina smycken och då mest för de där man kan få en gravyr på smycket. Därför är mitt första önskemål smycken från m925:



Bilder från vänster till höger, uppifrån och nedåt:
1. Poesiarmband med valfri gravyr  2. Stavhalsband med gravyr   3. Brickhalsband med en bricka och oval länk   4. Poesihalsband, med hål och ögla   5. Poesihalsband med 2 öglor   6. Extra bricka till brickhalsband   7. HJärthalsband med gravyr   8. Hjärtarmband i silver

Bilder lånade från http://www.m925.se

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0