The Days Are Flying By..

Nu är maten avklarad och jag sitter nersjunken i soffan och myser. Mellan promenaden och middagen hann jag dessutom med en dusch, verkligen fullproppad dag idag =P Till mat blev det mjölkstuvade makaroner och korv, supergott =)

På jobbet idag var det bra. Jag hade öppning, vilket är skönt eftersom det är lite lugnare på morgonen. Vid nio gav vi oss ut på promenad i byn. På promenaden hann vi med både sightseeing i byn och en lång stunds lek på en lekplats. Tillbaka på förskolan var vi vid 11 då det var lunch. Idag blev det spagetti och det blev lagom kladdigt både på bord, stolar och barn =P Efter middagen var det bara en kort stund kvar till klockan ett då jag fick gå hem...

Eller hem? Nä färden gick till biblioteket där jag satt i knappt två timmar och skummade lite i två böcker till arbetet. Hann även med en runda på Lidex där man fick halva REA-priset idag. Hittade två snygga t-shirtar med tryck för 90kr totalt så det var perfekt. Efter det blev det en snabbis på MAXi för jag var sugen på riskakor och ville köpa det. Kom sedan hem till L och S vid  lite innan fyra och då blev det massor med mys. Sedan värmde jag lite potatisgratäng och åt innan jag satte mig med arbetet. Hann med en hel del idag, känns toppen. Nu är diskussionen nästan färdig, IT FEELS GREAT!

En promenad, en dusch och en middag senare så sitter jag här och tittar på Top Model. Ska passa på att duka ut nu i pausen, inte pallat det innan. Sedan blir det ett gott täcke och massor av mys med L i soffan. Får se om han vill mysa dock, just nu sovet han gott i soffan bredvid mig =P Have a GREAT evening!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0