This Day So far

Hittills idag har vi inte gjort så mycket alls. Jag har suttit och fixat en massa med designen till bloggen. NU har jag lyckats fixa till menyn, kommentarerna och lite rubriker etc. Är mycket mer nöjd nu och bloggen känns mycket mer som jag. Mycket rosa och grått, vilket som sagt är mina absoluta favortifärger och då särskilt dessa två tillsammans. Daniel har passat på att kolla en hel del på den andra datorn; läst om fotboll, läst lite fotbollsbloggar, läst ikapp sig om allmänna nyheter och liknande. Lucas och Sizou har passat på att ha en lugn dag även de. Lucas har sovit i soffan och ibland har han tagit den långa promenaden bort till mig i andra soffan för att pussas. Sizou har jag inte sett till men jag antar hon ligger antingen i hängmattan eller i trädet och sover.

Fast förutom att lata mig har jag även fixat lite (med betoning på lite) med examensarbetet. Måste bli färdig med detta nu, såååå trött på det. Idag så fixade jag lite med litteraturavsnittet och lade in ny litteratur som jag har läst. Samtidigt gjorde jag också en provisorisk litteraturlista för att ha koll på vilken litteratur jag har med i arbetet. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte har så mycket litteratur men det får vara bra så.

Nu ska jag dock fortsätta med lite lördagsmys. D håller på att göra vars en hamburgare till oss i köket, och jag tror jag ska unna mig att äta den i sängen medan jag tittar på ett avsnitt One Tree Hill eller Gossip Girl. D kollar fotboll på TV:n och det är jag inte sugen på så jag ser hellre ett avsnitt av någon av desa favoritserierna. Ska även kolla efter om jag hittar en god öl, lite sugen på det. Ikväll blir det lite spelkväll hemma hos Mattias och Maria. Helena och Andreas är hemma från Uddevalla i helgen så vi får passa på att träffas. Mysigt att träffa lilla Noah också, han växer ju och utvecklas så enormt snabbt så man får passa på att ses ofta så man hänger med =)


Hoppas ni har haft en mysig lördag hittills!
Jag önskar er en lovely lördagskväll!
Kram ♥


Bjuder på en bild på mig och älsklingen när vi var uppe i Empire State Buildning när vi var i NY i somras på bröllopsresa ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0