This Day So Far

Godkväll!

Här hemma har det varit en seeeg eftermiddag. Jag var hemma efter dagens föreläsning vid treeller något och då åt jag och älsklingen mackor till lunch =) Vi passade också på att mysa och titta lite TV, men för min del blev det inte så mycket tittande för ganska snabbt sov jag. Har varit enormt trött de senaste dagarna, så det var väl det som föll över mig nu i eftermiddag. Jag som skulle plugga, som skulle försöka komma en bit med läsningen till arbetet, men med det blev det inte mycket.

Dagen i skolan var lika seg som gårdagen. Hade föreläsning mellan 9-12 om språkstörningar och inlärningsproblem. Föreläsaren var inte vidare bra, hon var lite arg över att det inte var fler närvarande och tyckte att det var dåligt att det inte var obligatoriskt. Vi fick ju välja mellan fem föreläsningar, och skulle gå på tre, vilket jag tycker är tillräckligt många men hon tyckte det skulle varit obligatorisk närvaro på alla.. Efteråt var jag iaf och fixade lite böcker, först på biblioteket i Malmö och sedan i Helsingborg. Fann dock inte så mycket spännande, extra irriterande att jag inte hittade en särskild bok som min handledare trodde kunde ge mig mycket till arbetet. Sedan kollade jag lite efter dator också, hoppas jag kan köpa den snart bara...

Nu ska vi snart iväg. Blir middag hos pappa idag, gott och mysigt =) Längesedan vi var hos pappa och åt och umgicks så det ska bli supertrevligt =) Måste diskutera lite med pappa angående dator och morgondagen, får se om vi ska iväg på en utflykt och titta efter den. Nu ska jag iaf göra vid mig sen blir det avfärd.


Hoppas ni fått en trevlig start på helgen!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0