This Is The New Me

Välkommna hit till min nya blogg!

Kände att det var dags för en ny och fräsh blogg. Min förra blogg startade jag i somras, då vi var mitt uppe i planeringen av vårt bröllop. Bloggen var därför tänkt som en dagbok över förberedelserna samt all tid runt bröllopet. Man kan kort sagt säga att bloggen var väldigt inriktad på vårt bröllop samt livet som nygifta.

Den förra bloggen var min första blogg, och allt var därför väldigt nytt och spännande. Vid starten kunde jag ingenting om att blogga, men på vägen har jag lärt mig en del. Jag visste heller ingenting om att designa och göra bloggen personlig, men med hjälp från helt underbara sidor på nätet så fick jag tillslut fram en design som speglade mig och bröllopet ganska så bra.

Nu känner jag dock för en ny start med en ny blogg. I dagarna så går mitt liv in i en ny fas. Under hela mitt liv (iaf den delen som jag minns) så har jag varit student och gått i skolan. Fredagen den 16:e januari 2009 (eller rättare sagt när examensarbetet är färdigt..)tar jag dock examen och ska ut i arbetslivet. Redan nu på onsdag startar detta nya liv genom att jag börjar på mitt nya jobb, som förskolepedagog på en förskola här i Helsingborg. Känner därför att en nystart i livet blir perfekt för en ny, fräsch blogg.

Denna nya blogg kommer handla om mig och mitt vardagsliv. Självklart kommer jag att fortsätta blogga om det underbara livet som fru till min underbara Daniel. En hel del av bloggen kommer också handla om mina underbara busungar Lucas och Sizou. Både Daniel, Lucas och Sizou är enorma delar av mitt vardagsliv och det är deras förtjänst att jag är den jag är, därför kommer de givetvis ha en enorm plats i min blogg.

Jag hoppas att du kommer trivas här hos mig!
Välkommen

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0