This Tuesday

Godkväll!

Har precis kommit hem efter ett planeringsmöte med min avdelning på förskolan. Blev en lång dag på jobbet, för även om jag var hemma om en runda i eftermiddags så känns det som att man har varit igång hela dagen. När jag var hemma höll jag dock på en massa med det sista på examensarbetet, pratade bland annat med min handledare i en timme så nu är det lite mer struktur på arbetet. Oj vad trött jag är i hela kroppen känner jag nu.. Hade öppning på jobbet så jag började redan sex, vilket gör att man vid denna tiden är ganska så trött. Förkylning på det med hosta som inte ger med sig gör inte saken bättre... Dagen är iaf slut nu, vilket känns oerhört skönt.

Älsklingen håller på med lite kvällsmat till oss i köket. Tror det blir potatisgratäng från i söndags, får se om det blir något tillbehör också. Han har gått och tjatat om vad man kan ha till, och jag som tycker att det räcker med gratängen var inte till mycket hjälp i det läget =P Sedan ska jag äta kvällsmaten här i soffan framför ett avsnitt Top Model. Tror det blir sängen ganska direkt sen, för jag är enormt trött och imorgon är ytterligare en lång dag eftersom jag stänger imorgon.


Time för some dinner!
Take care!
XOXO

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0