Time for work

Godmorgon!

Idag har jag lite sovmorgon, börjar inte förrän 9.00. Det är så mycket sovmorgon man får när man jobbar på förkola, där är det senast nio man börjar men det gör inte mig något. Jag gillar att börja tidigt, tyckte det var perfekt att öppna igår. Det är bättre att börja tidigt och sluta i tid, än att vara iväg hela dagen. Idag kommer jag dock vara iväg hela dagen, har stängning så jag slutar inte förrän halv sju, men vad gör det när det endast är en dag i veckan? =)

Nu på morgonen har jag tittat på Top Model från igår medan jag ätit frukost. Vad skönt att det var hon som åkte ut, jag pallade inte alls med henne så det var riktigt bra =) Nu är det dock dax för badrummet för att göra vid mig, innan det är tid för mig att sätta mig i bilen för att köra till jobbet =) En sak jag förresten tänkte på nu är hur lätt det trots allt är att komma upp på morgonen. Jag är inte alls van vid att gå upp tidigt alla dagar, men denna veckan har det ändå gått väldigt bra eftersom jag trivs väldigt bra på jobbet och tycker det är roligt att åka dit!


Hoppas ni får en härlig onsdag, trots det tråkiga regnvädret utanför förnstret!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0