Time To Sleep

Godnatt alla kära bloggläsare!

Nu har vi precis varit ute en liten kvällsrunda med Lucas. Snacka om att vi blev lite förvånade när det låg massa snö, det hade vi missat helt. Mysigt var det iaf, härligt när man hör hur det knakar under fötterna när man går. Dock gynnar det inte mig som ska köra tidigt imorgon bitti, jag får tänka på att ta det extra lugnt.. Nu är det dags för lite sömn. Tror jag ska sätta på ett avsnitt Vänner så att jag får tankarna att skingras lite. Gäller att kunna somna ordentligt ikväll så att man inte är så trött imorgon!


Sov gott inatt!
Kram ♥

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0