To Late

Ojdå klockan är redan mycket och vi sover inte ännu. Jag har precis krupit upp i en nybäddad säng efter en varm och god dusch. Vi hade tvättstugan nu ikväll så vi passade på att tvätta sängkläderna. Sedan var älsklingen så superduktig så när jag tog en underbar dusch (som jag skulle tagit redan tidigare ikväll) så bäddade han sängen till oss... Världens bästa man =)

D håller på med de sista kvällsförberedelserna men jag antar att han också snart kommer och kryper ner i sängen. Nu är det dags för sömn! Hoppas ni får sova gott inatt och vaknar upp till en bra, ny vecka imorgon. Imorgon är förresten min första, riktiga arbetsdag så håll tummarna för mig =)


Dröm sött
Kram och godnatt

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0