Trettondagen

Godmorgon!

Här hemma blev det lite väl l¨ng sömn idag. Klockan var ställd på 8.30 för att vi skulle komma upp i tid, men jag hörde inte den och D hade bara stängt av den igen. Därför blir det bara en snabb frukost och en snabb hälsning här, för sedan måste jag rusa och göra vid mig. Idag blir det IH och nyårssaluten hela dagen. Sista dagen, finaldagen och eftersom vi inte varit där alls innan så tar vi en heldag. Sen är det också så att vill man se finalerna så måste man vara där tidigt annars får man inga platser.


Hoppas ni får en fin trettondag!
Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0