Victoria´s Secret

Nu har jag precis landat i soffan med två mackor, det får fungera som min kvällsmat idag. Har dock varit hemma om en runda tidigare idag, men då pluggade jag bara en massa.. Jobbet var bra idag, lugn dag. Dock var det lite jobbigt för jag är enormt förkyld med allt vad det innebär - rinnig näsa, nysningar, hosta, halsont, hängighet, frusenhet och yrsel =( Fast jag ska inte klaga och det kunde varit värre, det är bara att kämpa på för på mitt jobb går det inte att vara sjuk.

Efter jobbet var jag hemma och skrev lite på examensarbetet, nästan färdig nu så det känns skönt =) Sedan en runda till Väla med pappa för att titta efter en födelsedagspresent. Nu är jag och grabbarna bus hemma igen och jag ska äta mina goda mackor och mysa ner i soffan. Ska passa på att se Victoria´s Secret Fashion Show som jag spelade in på nyårsdagen eftersom vi var borta. Passar bra att se en kväll som denna =)


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0