Wanna be on top?

Nu är Top Model igång på TV:n och det får man ju bara inte missa. I Love Top Model. Så roligt att se alla utmaningar och fotograferingar de gör, jag gillare det.. Spännande att se vem som åker ut också, fast det bästa är nog fotograferingarna samt att få se resultatet av fotona =) Dock blev jag sur när Hannah blev hemskickad igår, ville ha kvar henne för jag gillade henne. Finns fortfarande några bra kvar, gillar särskilt Analeigh (stavning?) så hoppas att hon får vara kvar länge =)


Nu ska jag vända blicken till TV:n!
Återkommer senare med info om dagen!
Kram ♥ 


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0