Bilder från helgen som försvann

Tänkte lite snabbt slänga in lite bilder från den helgen som gick. Har dock bara bilder från fredag och lördag, eftersom vi tillbringade söndagen hemma i hemmets lugna vrå med att göra inget alls...


I fredags var Taison på besök hos oss. När vi åt middag på kvällen så la sig Taison och Sizou och mös lite på golvet.. Söta busungarna =)


Sizou bestämde sig sedan för att ligga på bordet och snurra...


♥ Mina söta lilla tjej ♥
Spännande med fjärrkontrollen, hon undersökte den noggrannt

Hela lördagen tillbringade vi på mammas koloni
Underbart väder med massor av sol. Jag och Daniel solade en massa medan Lucas lekte med bollar och vilade i skuggan. Vi hann även med en underbar lunch bestående av galiamelon, vindruvor och banan. Gott med frukt när det är så varmt ute =)


Lucas ville ha båda bollarna så att Taison inte fick någon boll


Lucas älskar att få busa med sina bollar


Sötaste Taison ♥


Taison bestämde sig för att strunta i Lucas som busade runt och vilade sig istället i skuggen från ett träd


Daniel fortsatte att sola medan jag fotograferade vovvarna


Efter ett tag hittade Taison en boll som inte Lucas hade lagt beslag på =)


♥ Min vackraste älskling ♥


Lucas fortsatte leka med sina älskade bollar


♥ Sötaste & goaste killen, mattes skatt ♥

Lördagskvällen var vi bjudna på lite middag hemma hos svärföräldrarna. Underbart gptt med tacos, passade perfekt i det varma vädret. Till efterrätt fick vi jordgubbar och glass, MUMS! Var en trevlig kväll med massa snackande. Jag hann även med att mysa lite med söta Noah, som börjar bli stor nu. Detta var alltså vår helg - Nothing More, Nothing Less!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0