C.S.I

Vår nya favorit då det gäller TV-serier är CSI. Startade med att jag köpte hem den första säsongen då jag låg med halsfluss. Vi började titta och har sedan varit helt fast, så fort vi får en stund över så har vi tittat på något avsnitt. Jag har även förr gillat denna serien och tittade ofta på den på TV förr. Särskilt tittade jag mycket på det med pappa då vi bodde ensamma, pappa gillar också serien. Tycker det är spännande och intressant med att få följa brottsutredningar =)

Nu har vi dock kommit genom alla de säsonger som hittills är utgivna i Sverige.. Såg precis det sista avsnittet och det slutade såååå spännande. Nästa säsong kommer ut i september så jag anar att vi då kommer köpa hem den snabbt som ögat. Känner redan av lite abstinens, vill ju veta vad som händer. Som tur är har jag för ett tag sedan klickat hem tre säsonger av spin-off serien CSI: Miami så nu får vi väl titta på den istället. Antar att vi kommer fastna lika mycket i den =P Även den har jag sett en del på TV, liksom den CSI: New York. Även om båda dessa är väldigt bra så kan de dock inte mäta sig med originalet, speciellt inte då det gäller personerna som det handlar om..

Nu ska vi äta kvällsmat och se ett avsnitt av CSI: Miami. Ska bli intressant att se om man kanske känner igen sig någonstans från vår semester i somras då vi tillbringade några dygn i Miami. Trevlig kväll!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0