Dagsutflykt

Halloj!

Ett tag sedan jag skrev här nu.. Det beror mest på att jag har svårt att skriva på datorn för tillfället eftersom jag har gjort nagelförlägning. Naglarna känns långa och det känns ovanligt, och det är riktigt svårt träffa rätt på tangenterna..

Idag ska vi åka på en liten dagsutflykt till Malmö och Lund med omnejd. Älskar åka bil med älsklingen, lyssna på musik och sncka en massa. Blir nog lite shopping och en massa mys. Ska även försöka hinna med en lunch/middg på lilla torg i Malmö. Där är så mysigt och vi har goda minnen därifrån från då vi bodde på hotell i Malmö i höstas. Fick det av Britt och Dennis i bröllopspresent så det känns speciellt med Malmö och lilla torg för det var en riktigt mysig liten bröllopsweekend vi hade där.

Have a nice friday! Ska försöka återkomma ikväll opch bomba bloggen med bilder från Bakken bland annat! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0