De första ljuva stunderna av semestern

Godmorgon underbara tisdag!

Riktigt härligt med semester, sena kvällar och slöa morgnar! Längesen man fick chansen att "göra lite som man vill", - exempelvis att vara uppe länge utan oro för att man ska upp tidigt, ligga kvar i sängen och lata sig även om man varit vaken länge, göra spontanutflykter på dagarna och bara njuta av varandra en massa. Jag vaknade dock redan vid åtta men har sedan läst HD (en lyx jag aldrig hinner med annars på vardagarna) liggande i sängen samt myst med både Lucas, Sizou och Daniel. Riktigt härlig med en familjemorgon då man hinner kramas och pussas massor.

Igår under vår första semesterdag var vi en runda till Högas på fabriksutförsäljningen där. Blev lite shoppat, bland annat nya dricksglas i olika varianter, någon ny Ittala ljusstake samt lite annat smått och gott. Efter det blev det en supergod lunch nere vid hamnen i Höganäs. Vi delade på en god pizza med coca cola till, var den godaste pizzan som jag har smakat på länge. På eftermiddagen var vi hemma och bara tog det lugnt, skönt det också.

Idag ska vi dock iväg på lite större äventyr. Svärmor med sambo ska bjuda oss till Bakken så dagen kommer tillbringas där. Ska blir riktigt kul, jag älskar ju karuseller och nöjesfält så detta kommer bli toppen. Förutom en massa åkande kommer det nog bli en eller annan öl också, där finns ju så många fina pubar på Bakken. Kommer nog bli en toppendag hoppas jag, nu hoppas vi bara att vädret är med oss också!

Hoppas alla får en bra tisdag!
Kram




Mums, gott med pizza

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0