Early Homecoming

Halloj alla kära bloggläsare =)

Snacka om underbart att redan såhär tidigt kunna sjunka ner i soffan och veta att man är klar med dagens arbetspass. Har dock varit hemma ett bra tag ännu, men har då haft fullt upp med lite fix här hemma. Vi var bara 5(!!) barn på förskolan, och till middag skulle där vara sex, så mina kollegor skickade hem mig då det lätt räcker att vara två personer på sex barn. Glatt for jag hem till min vovve som blev överlycklig då matte kom hem så tidigt =) Skönt att han slapp vara ensam så länge, blev ju bara ungefär två timmar idag... Vi tog direkt bollen med oss och gick ut på gräset och busade. En trött och glad vovve har sedan gjort mig sällskap i sovrummet där jag har städat. Sorterat in kläder i garderoberna, kastat smutsiga kläder i tvätten samt städat under sängen och hyllan där det hade samlats lite diverse saker. Även Sizou var ett troget sällskap och tillsammans låg mina två älsklingar och mös och snurrade på sängen medan jag städade. Skönt att slippa vara ensam =)

Nu har jag landat i soffan för en kort paus. Fick ont i ryggen av alla konstiga rörelser jag gjorde då jag städade. Var mycket vridande och böjjande för att få fram allt som var under sängen exempelvis.. Ska kolla lite TV och kanske sova en timme eftersom jag har sovit dåligt inatt! Vi hörs senare!


Mattes älsklingar!
Älskar er mina sötnosar

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0