Early wakeup

Godmorgon!

Min kropp måste vara inställd på att vakna tidigt om morgnarna för här sitter jag helt klarvaken sedan ett tag. Även om det känns tråkigt att man inte kan få sova ut lite, så är det en rätt skön start på dagen att vakna tidigt. Det är så tyst överallt, känns så lugnt och rofyllt, man kan sitta i soffan under täcket under en lång stund och bara mysa och kolla TV. Resten av min kära familj sover gott fortfarande. Lucas tittade sömndrucket på mig när jag gick upp och sedan la han sig bekvämt tillrätta bredvid sin husse, min lilla morgontrötta vovve =)


Hoppas alla får en fin lördag!
Vi hörs senare!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0