En regnig lördags händelser

Idag har det egentligen inte hänt så himla mycket spännande. Jag och älsklingen har mest tagot det lugnt hela dagen.. Var iväg en runda innan. Först var vi hos pappa och lämnade en present till honom. Jag hade köpt nya gardiner till honom eftersom han har snackat om det länge. Hittade ett par fina på Hemtex för en vecka sedan och köpte då de till honom, och det verkade som att ha  tyckte att de var fina. Efter det var vi hos Maria och Mattias och "vattnade Pelle". Pelle är alltså Dennis och Britts (svärfar med sambo..) fågel, som Maria med familj passar då de är på semester. Nu skulle dock Maria och Mattias bort i helgen så vi åkte dit och gav honom lite nytt vatten. Efteråt blev det en liten runda på Väla, liksom allt annat folk. Var sååååå mycket folk där idag, men så är det väl när det är lördag, regn och semestertider. Vi köpte iaf hem lite vin till kvällen också hittade jag ett läppbalsam som luktade melon - GOTT =) Vi tog sedan en fika hos mamma med lite kortspel. Mamma passade L när vi var på äventyr så vi passade på att stanna och umgås lite när vi ändå hämtade Lucas. Var väldigt trevligt hos mamma, även om Daniel hade så sjuk tur i kortspelet...


Nu har vi varit hemma ett tag och ska ta tag i middagen. Hoppas alla har haft en skön lördag trots det eviga regnandet! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0