Feeling hot, hot, hot..



Jisses vad varmt det är idag! Och inte bara idag, vilket väder det har varit den sista veckan! Med de stigande graderna har också lusten att sitta inne och blogga minskat. All tid man inte tillbringar på jobbet går åt till annat, om inte att vara ute så iaf att försöka svalka sig på något vis... Och ja, man ska inte klaga på vädret när det är så fint men det kan bli lite för mycket också. Denna värmen och att jobba gör dagarna väldigt varma och svettiga, men det är bara att andas och tänka positivt.

Idag på jobbet tog vi det ganska lugnt. Var ute en runda på förmiddagen för att sedan tillbringa några timmar inomhus. De varmaste timmarna mitt på dagen tillbringade vi inne, där det är minst lika varmt men där vi iaf slipper den gassande solen. Nu har jag dock kommit hem, skönt att sjunka ner i soffan. Jag var även och köpte en fläkt igår så den har jag slagit på precis. Skönt att känna att vinden blåser på en, även om det bara är en konstgjord vind =P Nu ska jag dricka ett glas iskall cola, MUMS!


Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0