Forever 21

Nja, att vara 21 för evigt är nog inget jag önskar mig... Men kläder från den amerikanska affären Forever21 kan jag mycket väl tänka mig. Dessa väl utvalda godbitarna kommer inom någon vecka att dyka ner i mit brevinkast:



Så nu är det bara till att vänta och se hur de ser ut i verkligheten. Hur kvaliten är har man ju ingen aning om, men känns ändå som att det är en risk som är värd att ta när man hittar såhär fina saker till ett bra pris. Klänningarna kommer förhoppningsvis bli perfekta till ljumma sommarkvällar på Grekland - I Can´t Wait!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0