Idag är jag trött

Supertrött är jag idag, orkar knappt hålla ögonen öppna. Antar att det är den sista kraften som tas från min kropp nu innan semestern startar om.... exakt 17 timmar... Just nu känns det som 17 låååånga timmar men jag antar att de kommer gå ganska fort. Ska snart krypa ner i sängen och sova gott. Har varit en runda på stan och lyssnat lite på musik ikväll. Roligt med Helsingborgsfestival, men lite tråkigt att det skulle regna så mycket... Hoppas på bättre väder imorgon då vi ska ner en runda igen.

Jaja, nu ska jag lägga mig! Sov gott!

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0