Lugn lördag med älsklingen

Hejsan alla som spanar in i min blogg =)

Idag har jag och älsklingen haft en lugn lördag med massor av mys. Både jag och D känner oss lite hängiga och slöa, har gjort så hela veckan så istället för att hitta på en massa idag så bestämde vi oss för att tillbringa dagen hemma och vila upp oss. Jag har ju hunnit med inte mindre än tre stägningar denna veckan så mycket tid till att umgås har det inte varit under veckan. Varje dag när jag har kommit hem har jag varit så slut att jag har somnat på soffan direkt efter att kvällsmaten har varit uppäten. Idag har vi dock passat på att ta igen denna tiden med en massa mys, krama, pussar och tid tillsammans. Jag har dessutom hunnit med en tupplur på soffan, välbehövligt =)

Nu är det dock dax för lite matlagning. Grillat och potatisklyftor (eller kanske potatisgratäng?) blir supergott som avslutning på denna dagen =) Hoppas alla har haft en mysig lördag och att ni har njutit ordentligt av era älskade! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0