Magic moments

Moneybrother - Magic Moments


Satt och lyssnade in mig lite på Moneybrother inför kvällens spelning på stan och hittade denna fina låten som jag direkt föll för. Riktigt mysig och härlig tycker jag den är...

Spår från tidigare besökare..
Rosa

Hej på dig,



Vad du ska vara fin i supersnygga sandaler och tunika. Känns konstigt att du inte är på jobb när man kommer tillbaka. V får träffas senare i höst tillsammans med övriga gänget.

Önskar dig en trevlig semester och att vädret blir bättre. Kram/Rosa

2009-07-25 @ 21:30:42

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0