Monday

Goodmorning!

Dax att slänga på sig lite kläder och bege sig till jobbet för veckans första arbetspass. Sista jobbeveckan nu, sedan är det semester. Känns dock konstigt att tänka sig att jag inte kommer tillbaka dit efter semestern.. Jaja, öppning idag vilket innebär att jag slutar vid två. Då blir det antagligen en liten fika på stan med Maria och Noah, mys =) Efter det får jag nog åka hem och sova en stund, har inte sovit mycket inatt så är ganska utmattad nu.

Nu ska jag göra vid mig så jag inte blir sen! Hoppas alla får en härlig måndag och en skön start på den nya veckan! Kram

Spår från tidigare besökare..

Lämna gärna en kommentar innan du går så blir jag jätteglad!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Lämna gärna din e-mail adress: (visas bara för mig)


Har du en blogg? Lämna gärna adressen så kan jag titta tillbaka:


Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0